Tuesday, December 12, 2006

单恋 暗恋^

最近
我不懂是不是真的喜欢了一个人
但是每次一跟她谈天说笑
就很开心兴奋

每次一知道她跟别的男生很好
就很伤心失望

有时她对我笑一笑
我就很尴尬不知道要给什么反应

唉~爱情 爱情 真伤感情
我觉得 你一定一定不喜欢我的啦
因为我

而且 我所追求的
和你想要的 很大分别

唉~唉~
QUOTE周大地:“头发乱、心就会乱”
(对!暗恋人的心 和头发一样 如果不gel 就很容易会乱)

哎呀
暗恋人有时兴奋
有时怕怕
有时伤心

~很烦恼…


~也很伤神!!



算了吧
随缘 随缘 随缘 随缘 随缘!


备注:我是不会跟你们说是谁的啦 如果要问我就省省力气吧……哇哈哈

- 麟乱. 麟乱. 麟危不乱 -
12/12/2006

5 comments:

soksim said...

wahahaha.... even though u said u wont answer... i still wanna ask.... who is it arr??? give hint lar... i dun want answer.. hehe....

zhenlin said...

=p bluek !

ho_on said...

呵呵,蟹暗恋咯,呵呵呵。。。
要小心噢。。。
呵呵呵
圣诞节快乐要到了。

Anonymous said...

=.="
after i read that..only i realise u're such a cute guy~erm...nono...such a cute "boy" !! haha...
it doesn't matter anyway..cause that's means u grew up!!haha..that's the path for every teenager right ? good luck and all the best anyway!!
p/s: hope u get u good experience and sweet memory !must tell her on x'mas eve lo !

itsuki_cwt said...

怎样?平安夜有没有约她出去?...
要找机会表白才行噢...
暗恋很辛苦的咧...ha..
祝你成功..呵呵..