Tuesday, August 01, 2006

Drama Kelab Setia

Beta Dengan James Bond yang suka menari itu :

Bagus! Memang bagus! Beta mengizinkan cadangan James yang begitu bagus sekali. Pihak beta akan memberi kerjasama yang sepenuhnya kepada pihak British.

Beta dengan puteri beta yang dipaksa untuk berkahwin dengan James :

Sudahlah! Beta dah putuskan. Beta akan umumkan perkahwinan anakanda esok nanti. Tiada sesiapa pun boleh menghalang beta memajukan negeri beta. Huh!!!




Beta menjadi gila selepas dimarahi Ah Yeong dan dinasihati permaisuri, beta membunuh isteriku dengan Keris yang sangat yeng itu !

DIAM !!!
Huh? Apa... apa beta dah buat?
Bukan! Bukan salah beta! Beta raja yang baik! Bukan salah beta!



Hahaha. Inilah persembahan yang menarik beta. Terima kasih kepada Kelab Setia dan semua yang terlibat. Beta amat gembira dan bangga hari ini. Wahai everybody, beta really berasa sangat high kerana pergi mana mana sahaja di sekolah, banyak orang mengucap ' Ampun Tuanku ' atau ' Hello Raja Feimau ' apabila bertemu dengan beta. Beta terasa sendiri telah menjadi bintang terkenal. Hahaha.

p/s:
Beta ada banyak photo lagi. Tapi tak tahu kenapa, tak boleh Upload. Computer beta ada banyak problem. Hahaha. Lain kali akan update lagi. Beta akan upload photo ke Friendster juga, kalau you nak boleh pergi lawat friendster beta juga.

1 comment:

Han Fei said...

~lol~
Patik memang suka tuanku punya foto and persembahan, sungguh lucu!
Hahahahahahaha.....
Sayangnya endingnya sikit 'abrupt'....spoil lar drama itu.....