Wednesday, November 25, 2009

NUS: No Use Studying

我这两个星期每一天都对着它,我甚至没有管其他四个科目。
因为它,我的《社会语言学》只花了两个小时来读。
我放多么多的心思在它身上。

FUCK

早知道不读。不读的话,今天会做得题目也是一样多。
考试9点到11点,你看看现在才几点。不是我不想做,我真的被强奸到不像样。

我两年前说过,从此以后不要再碰文学史。
结果?……他妈的。

我现在再郑重宣布。我以后真的真的真的不想再碰到你。FUCK YOU!

2 comments:

tongshienic said...

you left the examination hall earlier ?

Wow~ haha~ good job there!

Told u already zhen lin...

But dont be beaten up by this small obstacle...I experienced that much much more than you..

You will eventually get over that...it is just the time that matters~

All the best again~

tongshienic said...
This comment has been removed by the author.